fbpx

Reklamacije

Svi kupljeni artikli pokriveni su punom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca. Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.
Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas kontaktirate.
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da ispunite niže navedeni reklamacijski obrazac:

    Ime*
    Prezime*

    E-pošta*
    Broj telefona*
    Scan računa bicikla ili proizvoda* (max veličina datoteke 2MB)

    Scan jamstvenog lista bicikla ili proizvoda* (max veličina datoteke 2MB)

    Fotografije serijskog broja bicikla ili artikla* (max veličina datoteke 2MB)

    Fotografije cijelog bicikla ili artikla* (max veličina datoteke 2MB)

    Fotografije oštećenja/problematičnog dijela zbog kojeg se reklamira* (max veličina datoteke 2MB)

    Opis oštećenja/reklamacije ili zamolba za jamstvo


    * obavezna polja
    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and
    Terms of Service apply.

    Ako imate više fotografija, molim vas da ih pošaljete na topsportservis@gmail.com s napomenom vezanom za vašu reklamaciju.

    U slučaju reklamacije okvira bicikla potrebno je poslikati cijeli bicikl, jasno vidljiv serijski broj koji se nalazi ispod osovine pogona i oštećenje na okviru (iz više kutova) zbog kojeg se pokreće reklamacija. Molimo Vas da fotografije budu jasno vidljive i ne veće od 1MB po fotografiji.
    U slučaju reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).
    Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima. (link na uputstva od bicikla)
    Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.
    Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: gume, zračnice, kočnice, bužiri kočnica i mjenjača, sajle kočnica i mjenjača, pakne kočnica, žarulja, zupčanika pogona, lanaca i kazeta, kranzeva, obruča, baterija itd.
    Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
    Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.
    Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.
    Uporaba artikla/bicikla tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni artikl/bicikl nije predviđen uvelike smanjuje vijek upotrebe, te u tom slučaju artikl nije pokriven jamstvom.
    Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.
    Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
    Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.